Scrisoare către Moș Crăciun



A început să ningă! Bradul e împodobit, iar mirosul de brad amestecat cu levănțică învăluie ușor casa. E dimineața devreme și  încă e liniștea de dinaintea ultimelor pregătiri pentru Crăciun și a agitației nerăbdătoare a fiului meu.

Crăciunul e sărbătoarea noastră preferată, a fiului meu pentru cadourile pe care le primește, iar pentru noi, părinții lui, bucuria și strălucirea din ochii lui sunt cadoul cel mai de preț.

Crăciunul e magic! Iar pe mine mă doare din nou capul. E devreme, ora 6 dimineața și eu nu pot să mai dorm nu din cauza agitației, ci din cauza durerii de cap.

Și dacă aș scrie o scrisoare la Moș Crăciun, primul lucru pe care l-aș cere e sănătate, pentru  a mă putea bucura de toate crăciunurile împreună cu cei dragi. Sună deja perimat să ceri sănătate, dar îți dai seama cât de importantă e doar când nu o mai ai.

Pe urmă, i-aș scrie cît de importantă e pentru mine familia și câte bucurii îmi aduc în fiecare zi. Și pentru aceste bucurii aș vrea să-i cer lui Moș Crăciun să-i răsplătească cu bucurii înzecite și să simțim în fiecare an magia Crăciunului împreună. I-aș cere să le dea super-puterea bucuriei de a trăi.

Și i-aș mai scrie despre prietenii și colegii mei. I-aș spune cât de mult îi apreciez (chiar dacă asta nu se vede întotdeauna la lumina zilei ;)  și aș vrea să le lase sub brad un bilețel cu Mulțumesc” din partea mea și o cutiuță cu praf magic: praful magic care îi va ajuta să-și dea seama că nu au nevoie de un praf magic, că au exact ce le trebuie și că pot să se bucure pentru asta (You Rock! :).

Și ca încheiere i-aș spune: “Dragă Moș Crăciun! Îmi doresc ca în acest an să am cel mai frumos Crăciun! Dar îți voi cere asta în fiecare an de acum încolo!

Să aveți un Crăciun magic!


Enjoy and Shine!

Comentarii

  1. Să aveţi cel mai frumos Crăciun, aşa cum ţi-l doreşti, în linişte şi fericire!
    Sărbători fericite !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, la fel va dorim si voua! Chiar este cel mai frumos Craciun :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un moment cu tine...

Când noaptea îți devine dușman

Hell isn’t a bad place to be