Viața din mine


Azi vântul a trecut pe lângă mine, prin mine, luând cu el și dorul după tine.
Azi raze de soare au coborât pe mine, prin mine, aducându-mi căldura existenței tale.
Azi ploaia a căzut peste mine, prin mine, spălându-mi gândurile despre tine.

Cine ești tu? Ce e cu tine prin mine?
Vânt, soare, ploaie... toate îmi roiesc în vene, izbucnindu-mi prin tâmple spre palmele tale.

Tu nu ești eu, dar ești o parte din mine.
Eu nu sunt tu, dar trăiesc o fărâmă din tine.
Dar cine ești tu, de-ți permiți să treci prin mine, să mă animi și să mă ridici printre stele?  Ești doar o fărâmă din mine, iar eu sunt un strop din tine.

Și dacă tu ești VIAȚA, cine sunt eu de-mi permit să te-ntreb pe tine ce cauți în mine?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment cu tine...

Când noaptea îți devine dușman

Hell isn’t a bad place to be